Менаџмент корпоративних комуникација

Способност јасне, ефектне и уверљиве комуникације је кључна вештина сваког савременог професионалца, без обзира којој индустрији припада. Истраживања указују да су комуникационе вештине у врху неопходних захтева у пословном окружењу, поред основних компетенција.

Овај стручни студијски програм намењен је квалификованим запосленима у бизнису  који желе да унапреде своје комуникационе вештине и тиме надограде лидерске, односно оперативне компетенције. 

На овом студијском програму усавршићете вештине које ће вам омогућити да обликујете и изведете ефективне интерне и екстерне стратегије и тактике комуникације у вашој области, било да се ради о профитном или јавном сектору. Неке од тема које обухватају наведено и граде жељене компетенције су: усавршавање личне способности за ефективно комуницирање на свим нивоима организације, истраживање и анализа тржишта за потребе израде комуникационе стратегије, стварање креативног и уверљивог садржаја, припрема, реализација и мерење ефеката комуникационих пројеката, комуникационо позиционирање организације у кризним ситуцијама и у спровођењу стратегија корпоративне друштвене одговорности итд. Кроз ове програме ћете унапредити  вештине изражавања у писаној, усменој, визуелној и електронској комуникацији, али и унапредити свеукупне комуникационе компетенције са посебном изградњом ауторитета у критичком размишљању и дискусији.

Комуникациони менаџмент је веома широко подручје која обухвата специјализације у развојним правцма лидера и професионалног комуникатора, али и средњег и вишег менаџмента упућеног на професионално комуницирање са запосленима и клијентима. 

Курсеви који су обликовани на овим студијама су утемељени у искуствено креираним компанијским изазовима, па је с тим у вези и тим предавача одабран према компетенцијама које су учесници стицали током низа година рада у пракси. 

Максимални број полазника у групи је 20. Са сваким појединцем је поред тимског рада, предвиђен и менторски рад усмерен према индивидуалном захтеву и потребним компетенцијама. 

Звање које се стиче је Специјалиста струковни инжењер менаџмента у области корпоративних комуникација.

Укупан број ЕСПБ бодова је 60.

Након завршеног специјалистичког курса бићете спремни да:

  • комуницирате ефектно
  • припремате писану, усмену, визуелну и дигиталну комуникацију за специфичну публику
  • уређујете и ревидирате свој рад
  • пишете ефикасније, поштујући рокове
  • примењујете стратешки приступ у пословној комуникацији
  • градите поверење и вештине за припремање и излагање ефективних презентација
  • употребљавате наративне технике  у пословној комуникацији (сторyтеллинг) у дељењу знања, мотивацији запослених, вођењу тимова или организација
  • развијате вештине сарадње и колаборације 
  • исказујете критичко мишљење 
Руководилац студијског програма је:
проф. др Данијела Лалић
e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.    
тел: +381214852113
моб. тел: +381642184992
 
 Назив предметаФонд часоваНаставникЕЦТС (60)
1 Индустрија 4.0 и нови захтеви бизниса
Industrie 4.0 and New Business Challenges
2+0 доц. др Бојан Лалић 7
2 Менаџмент корпоративних комуникација 
Management of Corporate Communication
4+4 проф. др Данијела Лалић 8
3 Лидерство и управљање променама
Leadership and Manage Change
2+0 Марија Десивојевић Цветковић, МБА 8
4 Приповедачке технике у корпоративном контексту 
Corporate Storytelling
2+4   6
5 Изборни предмет 1
Elective 1
    8
  Интерне комуникације, мотивација и ангажовање запослених
Internal Communications, Motivation and Employee Engagement
  Бране Грубан, МБА, предавач  
  Напредне комуникационе стратегије и нове комуникационе технологије 
Advanced Strategies for Business Communication and New Communication Technologies
  мр Драгана Ђермановић, предавач   
6 Изборни предмет 2
Elective 2
2+4   8
  Емоционална интелигенција и асертивни тренинзи 
Emotional Intelligence and Assertive Training
  доц. др Ивана Катић  
  Управљање знањем у пракси 
Applied Knowledge Management
  проф. др Зорица Узелац  
7 Стручна пракса 
Internship
  доц. др Ивана Катић 3
8 Специјалистички рад 
Specialistic paper
    12

Штампа